Sevil Anaokulu Emel Yıldırım Öğrencilerimiz 12 martta İstiklal Marşımızın iki kıtasını söylediler.Elevii de la grădinița Sevil Emel Yıldırım au cântat cele două continente ale Imnului nostru național turc pe 12 martie. Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar - Nisan 30, 2021 Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar
Öğrenci Başlangıç Anketi Sonuçları/ Gonca ÖZTÜRK / Şehit Akın Acar ilkokulu/ Tekirdağ Çorlu - Şubat 01, 2021 Devamı
Yorumlar
Yorum Gönder